2014. július 5., szombat

Zafírkék előzetes, avagy műkékszem ezerrel

Ma elővettem a Zafírkéket és a Smaragdzöldet, és elolvastam a kedvenc részeimet. Ez eszembe juttatta, hogy bizony lassan aktuális a második rész is, így rákerestem az előzetesre, amit nagy örömömre már feltöltöttek a YouTube-ra jó minőségben és angol felirattal, így többet értek belőle annál, hogy Gideon arrogáns és szexi (nem mintha ezt ne tudnám magamtól is :D).


Amúgy lehet, hogy csak én láttam nagyon rossz minőségben az első részt (a magyar filmforgalmazók "mi ezt bizony nem vesszük meg"-döntésének köszönhetően), vagy lecserélték az öltöztetőket (vagy ki tudja, ki dönti el, hogy milyen kontaktlencséket használjanak a színészek), de Gwen szeme irreálisan kék, kissé olyan, mintha folyamatosan "fotosoppolnák", és így eléggé baromi para, ha engem kérdeztek. Lehet, hogy radioaktív is.:D

Nekem az első rész filmen nem különösebben tetszett, nagy katyvasz lett az egész, túl sok mindenen variáltak a könyvhöz képest ahhoz, hogy értelmes is maradjon. Valahogy úgy érzem, hogy a második résszel is ez lesz, de ha a sztori minősége nem is lesz éppen kifogásolhatatlan, legalább Gideon nem éppen rejtegetnivaló hátizmai kárpótolják majd a női nézőket!;) 

Meg a filmzene, az első résszel debütáló Sofie de la Torre után a mostani előzetes-szám is megtetszett, amit itt hallgathattok meg teljes egészében.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése