2014. július 11., péntek

Filmpontos cikkek, avagy a jó, a rossz és a cukin morbid

Még a Filmpont.hu-ra írt cikkeim felsorolásával is el vagyok maradva, de ennek az az oka, hogy keveset írtam oda, mert tanítási év közben, egyetem és munka mellett csak az esti vetítésekre volt időm elmenni, azok pedig ritkán vannak, gyakoribb a délelőtti-déli sajtóvetítés. Pedig úgy szeretem a filmeket! :(



Ennek ellenére láttam valami jót, amiben szerepel két dögös színész és a mi "Katnissünk", csak éppen másik szerepben. Valami rosszat, ami nagyon nem volt vicces, pedig annak szánták, ráadásul könyvben is megjelent. És valami cukin morbidat, ami nagyon jó volt, azonban a honlapon (akkori technikai hiba miatt) nem jelent meg, csak a Facebookon. Amúgy like-oljátok nyugodtan az oldalt, nem csak én írok oda, hanem más is, így sok mindenről olvashattok! ;) 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése