2015. február 12., csütörtök

Elköltöztünk!

(Na nem én, és nem ez a blog, ez szerintem örökre marad ezen a megjegyezhetetlen címen, aminek semmi köze az én eredeti nevemhez igazából. Csak úgy mondom. Nem vagyok Kovács Margit.)

Na, de, szóval, mint tudjátok, egy filmes oldalnál, a Filmpont.hu-nál szoktam kritikákat írni. Most eljutottunk oda, hogy ideje költözni, mert az előző felület nem valami fejlett, kb. a '90-es éveket idézi, és amúgy is ideje egy stílusosabb oldalt kialakítani. Úgy beindult a Movieaddicts.hu! Még nem minden funkció aktív, de már ide töltjük fel fantasztikus cikkeinket, érdemes figyelni, és követni az aktuális premiereket. (Ha vagy Facebookon, like-old az oldalunkat, akkor tuti nem maradsz le semmiről!:))

Sam Claflin csodás, Meggie szerelmes :D
Tőlem is megjelent már egy Oscar-jelölt film és az Ahol a szivárvány véget ér (normálisabb címén: Love, Rosie) című tök aranyos romantikus film kritikája. (Akiket érdekel, azok a Szürke ötven árnyalatáról is olvashatnak a honlapon, ráadásul egy pasi értékelését!)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése