2018. január 29., hétfő

Új blogot indítok!

Körülbelül egy hónapja arra az elhatározásra jutottam, hogy ez a blog, bár már hosszú évek óta az életem része, egy nagy katyvasz lett. Ide sűrítettem mindent, amit az elmúlt években szerettem (vagy utáltam), és már nem eléggé letisztult, nem tükrözi azt vissza, ami most leginkább érdekel és inspirál: az utazást.

Ennek megfelelően indítottam egy új blogot, amellyel immár csak az utazás témakörére összpontosulok. Hölgyeim és uraim, hadd mutassam be *dobpergés* az ÚTI SZTORIK blogot!


Hogy pontosan az Úti Sztorik, és miért érdemes mostazonnaldeiziben követni? 

Ezért:

Ha szeretsz utazni, szereted a világot felfedezni vagy szimplán csak odafigyelni az emberekre a metrón/buszon, és még inkább szereted ezeket az élményeket történetté gyúrni, ez a neked való blog!
Alacsony költségvetésű, elsősorban európai utazásokat lehetőségei szerint minél gyakrabban megejtő huszonvalahány éves lány vagyok, aki évek óta az interkulturális kapcsolatok hívője. Bár nagyon messzire sajnos még nem sodort az élet, átéltem már a dolce vitát Olaszországban, és a kulturális sokszínűséget Brüsszelben. Ezekről az időszakokról, az élményeimről, a megismert emberekről, valamint az elkövetkező kalandjaimról olvashattok itt, az Úti Sztorik blogon. Mivel az élet és típusától függetlenül az utazás maga egy történet, igyekszem olyan apró eseményekből is mesélhető sztorikat meríteni, mint a bizonyos időközönként lerobbanó metrónak vagy egy rejtett, kis falu helyközi buszának utasai. Mikor milyen lehetőséget nyújt az utazás!
Ha itt szeretted a stílusom és a meglátásaim, mindenképpen tartsd szemmel a fókuszáltabb, szebb dizájnba öltöztetett új blogomat is. ;) 

Ezennel innen búcsúzom. Szeretném megköszönni mindenkinek, aki figyelemmel követte a Meggie világát, akkor is, ha azt esetenként elhanyagoltam, és nem olyan sokszor frissítettem, mint megérdemelte és ti megérdemeltétek volna. Az Úti Sztorikkal igyekszem nem ebbe a hibába esni - de nem ígérek semmit. :P

Minden jót,
Hargitai Ági

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése