2011. május 20., péntek

Soha-nem-fog-elkészülni típusú könyv adoptációk és kétes főszereplő csajok

Két jó könyvsorozatot is meg fognak filmesíteni. Legalábbis tervezik. Állítólag.

Az egyik a nagy szerelmem, a Csontváros-trilógia. (Megkaparintottam a harmadik részt, említettem már? A holnapi napom programja. Az utóbbi hetek után azt kell, mondjam, megérdemlem.) Már kiválasztották a rendezőt, a forgatókönyvírót és a főszereplő csajt, Claryt alakító színésznőt. A könyv körüli dolgokról részletesebben olvashatsz itt. (Természetesen én írtam. Ki más rakna fel róla cikket a Femcafe-ra?) Itt már csak egy dologra szeretnék rámutatni. SZEMÖLDÖK. Láttátok már Lily Collins szemöldökét? És a stylistok? És miért nem vékonyították? Mondjuk a felére, úgy is bőven elég lenne. Most nem tudok másra gondolni, csak erre. Miss Szemöldök. Ráadásul, bár a testalkata megfelelő, szerintem annyira nem clarys. Valahogy olyan az arckifejezése, mintha állandó jelleggel egy disznóól mellett állna. Engem legalábbis nem nyűgöz le.


(Mondjuk vendégszereplő volt a Doctor Whoban. Ez legalább egy pozitívum. Akárki nem lehet vendégszereplő abban a fantasztikus csodában.)

A másik megfilmesítés előtt álló történet Az éhezők viadala. Katnisst Jennifer Lawrence fogja játszani, amin először tök kiakadtam, mivel szőke képet tettek be róla. Azóta láttam barna, befont séróval, úgy már egészen hasonlít rá. Ráadásul a színésznőt is zavarta a körülötte lévő felhajtás, amikor sminkelték, drága és kényelmetlen ruhákba öltöztették, és közszemlére tették, mint Katnisst a Kapitóliumban. Ez persze még nem garancia arra, hogy tud színészkedni, de a remény hal meg utoljára – és annál sokkal „katnissabb”, mint amennyire Miss Szemöldök „clarys”.

Persze, Burdge Bug találta el leginkább a karaktereket. Már csak beszélniük és járniuk kéne, és… Meg persze az sem ártana, ha 3D-sek lennének. És élők.


2 megjegyzés :

  1. Szia!
    Mennyire igazad van! Lily Collins félelmetes azzal a húsz cm vastagságú szemöldökével. És az is ott van, hogy csak azért kapta meg a szerepet mert jók a kapcsolatai (én így olvastam valahol). Az éhezők viadalát meg tényleg sosem fogják elkészíteni... -.-" Nagyon lassú ez a dolog. Mondjuk a Csontváros is... -.-" Én is most olvasom a haramdik részét és annyira jó! :D
    Puszi : Friday

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hát igen. Az éhezők viadalánál legalább már megvannak a szereplők. (Borzalmas, hogy néz ki Peeta, egyébként. Mint egy súlyemelő. Bizonyos szempontból Peeta is az - "lelkesen" emelgeti a zsákokat -, de azért ne ennyire...
    A Csontvárosnál viszont még ennyi sincs. Nagyon remélem, hogy ha már ez a csúnya csaj játssza Clarít, akkor Jace-t elvállalja valamilyen belső sugallatra Alex Pettyfer. De most komolyan. Mintha rá öntötték volna.

    A harmadik rész tényleg jó volt. Jó és durva! De a kettes a kedvencem még mindig.:D
    Szia: Meggie

    VálaszTörlés