2012. február 25., szombat

aGnesNovel, avagy novellák Meggie-től (nevek a négyzeten)

Biztos sokszor utalgattam már arra (vagy ha nem, hát most megteszem), hogy szeretek írni, nem csak könyvkritikákat, hanem novellákat is, sőt, ha lenne bennem elég kitartás, már regényeket tudhatnék a hátam mögött (igen, lusta vagyok. Szégyen, de igaz, és igyekszem változtatni rajta).

A kitartás erősítése végett elindítottam az első novellás blogomat, az aGnesNovelt. Ide töltöm fel azokat az írásokat, amiket az elmúlt hónapok házi feladatai (éljen a kreatív írás minor!), ötletei, valamint hangulatai előhoztak belőlem. Többnyire humoros írások, van köztük néhány szomorúbb vagy véresebb, és nem mentesek a fantasy-, valamint sci-fi-hatásoktól sem. Mivel az internet ördöge nem viccelt meg, amikor aGnesNovel html-sorával szórakoztam, tetszikelni is tudjátok az írásaimat, hogy azok hetedhétországba is eljuthassanak, nagy örömöt szerezve olvasóimnak (és még nagyobbat nekem)...

Hiszen nyilvánvalóan egyszerűen tökéletesek. Valamint a bejegyzés reklám részének ezennel vége. Viccet félretéve, remélem, olvassátok majd az ottani írásaimat is, és legalább akkora örömet szereznek majd nektek, mint nekem, amikor képernyőre vetettem őket! (Hogy hetekkel később mennyire voltak/leszek elégedett velük, már megint más kérdés...) Jó szórakozást, nevetéssel és könnyekkel teli perceket hozzájuk!

2 megjegyzés :