2014. november 9., vasárnap

Arshad, avagy regényidézetek énekelve

Ezer éve nem írtam már zenéről, aminek gyaníthatóan az az oka, hogy egyáltalán nem is értek a zenéhez. Néha azt sem tudom, mit hallgatok. Na jó, többségében.


De nemrég eszembe jutott Arshad Girl on fire című száma, és hogy mennyire odavoltam azért, hogy Peeta szép mondatait egy dögös hangú pasi énekli, tökéletes kombináció. Szépen elő is szedtem (ennek bezzeg megjegyeztem a címét és az előadóját is!), és rá kellett jönnöm, hogy Arshad már a harmadik részhez, a Fecsegőposzátához is készített zenét! Aztán pedig arra, hogy most valószínűleg meglovagolja a young adult könyv-mániát, és sorra veszi azokat a történeteket, amiket éppen megfilmesítenek, kiveszi a hatásos idézeteket, és ír hozzájuk egy kellemesen hangszerelt számot. (Ha emellett még történetesen szereti is ezeket a történeteket, hivatalosan is szerelmes vagyok! :D) Lehet, hogy nem a saját dalszövegei, lehet, hogy emiatt nem mindenki gondolja majd eredetileg, de egészen addig, amíg élvezem a végeredményt, néha talán jobban, mint a hivatalos filmzenéket, ez nem érdekel. Remélem, téged sem fog.:)

Szóval, iratkozz fel szépen a YouTube profiljára, és várd a következő alkotásokat. Már van Az éhezők viadala-trilógiához, a Csillagainkban a hibához, az Egy különc srác feljegyzéseihez és Az útvesztőhöz is. Oké, ez nem sok, de folyamatosan nő a számuk! ;)

Jó zenehallgatást!


Ui.: A klipeket nem érdemes megnézni, engem legalábbis nagyon irritál a többségük, mint valami rossz és ősöreg számítógépes játék!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése