2011. szeptember 12., hétfő

Haj-jaj, avagy irigységgel teli hajbörze

Mivel mostanában a hajam vagy lelapul, vagy kezelhetetlen örvényeket alkotva hülyén áll, esetleg egy teljes napig kibírja, hogy rendesen álljon, majd a fent említett kettőt ügyesen kombinálja nem kissé kísérteties sikoltásokat előcsalva belőlem, elkezdtem frizurákat nézegetni magamnak. Persze eszembe jutottak azok is, amik (nem olyan) rég voltak nagy kedvenceim, ezekből láthattok most néhány (sorrend nélküli) darabot.

Egyik kedvenc sorozatom a Szívek szállodája. A divatos bejegyzésemnél már említettem, hogy odavagyok a csajok ruháiért – ez, nem olyan meglepő módon, a hajukra is áll. Lorelai-jét a harmadik évadban szerettem a legjobban, ilyenkor ideális hosszúságú (nem áll jól neki a túl hosszú haj – ebben magamra ismerek…) és formájú (éljenek a hullámok!). Az ötödik évados haját is csípem, talán azért, mert hasonló szisztémán alapul.
Roryé az ötödik és az utolsó évadban tetszett leginkább. Az előbbiben nagyon jól állt neki a göndör és az egyenes egyaránt, a hetedikben pedig imádtam a frufruját (ami a hatodikban még túl rövid, ha engem kérdeztek). Ráadásul ő az a típus, akinek jól áll a hosszú haj.
Blake Lively fürtjei is irigylésre méltóak. (Legalábbis szőkén. És jól jegyezzétek meg ezt a mondatot, általában vörös-párti vagyok. Csak az ő esetében nem.) Hosszú és egészséges, laza vagy elegáns.
Mikor először láttam a Szerelem a végzeten című filmet, azonnal beleszerettem Kate Beckinsale tincseibe. El is rohantam levágatni a sajátomat ugyanolyan formájúra – és persze csúfos vereséget szenvedtem, tekintve, hogy nem volt hajvasalóm (akkor még)… Pedig igazából teljesen egyszerű frizura: egyenes, és a vége ki van szárítva. Valamint kicsit rétegesen vágták.
Amy Pond, azaz Karen Gillan hajáért is ölni tudnék (egy szúnyogot – nem vagyok túlzottan agresszív lány). Részben azért, mert vörösebb, mint az enyém, részben pedig azért, mert olyan jól be tudják állítani. Tényleg vennem kéne egy sütővasat – a hajvasalóm mellé…
Nem rajongok az Alkonyat filmért, de az első részben elég sok szereplőnek volt olyan frizurája, ami tetszett (aztán persze bejöttek a „három kilométerről is lerí róla, hogy paróka”-frizkók). Bella Swan haja elég szép (és ebben sincsen semmi extra: hosszú, barna és hullámok vannak benne), a Victoriát alakító színésznő sörénye pedig… Az enyém miért nem lehet mindig ilyen göndör? Megoldódna a lelapulás-probléma.
Halvány fogalmam nincs, ki ez a csaj, valamelyik tinisorozatban szerepel. De ez a frizura…!
Végül, a frizurák koronázatlan (és azokat igen sűrűn váltogató) királynője, Keira Knightley. Nagyrészt tetszik a sérója, az alábbi a három a kedvencem. A tépett-fokozatos már jó ideje tetszik; a frufruja pont az a stílus, amit a legjobban szeretek (az egyenes, tömött nem olyan jó); és végül a harmadik, a mostani nagy kedvencem. Azt hiszem, amint lesz rá pénzem, követelőzve a fodrászom orra alá nyomok egy képet róla… És a biztonság kedvéért tényleg beszerzek egy hajsütőt!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése