2011. október 3., hétfő

Femcafe – két egyetem mellett

Amióta két egyetemre is járok, körülbelül heti egy cikkre van energiám. Sajnos azok sem a legforradalmibb témák (szeretnék már egy velős, igazat szóló, frappáns párkapcsolati témájú cikket a képernyőre vetni, de egyszerűen vagy nincs témám, vagy akkor írnak valami hasonlót, de azért teljesen másat, amikor én szeretnék). Ellenben még a nyáron megírtakat sem tettem közzé, így többet tudok mutogatni ötnél…

A kedvencem és a legsikeresebb a macskákról szól, amit a régi kutyás cikkem mintájára írtam: összefoglalom mi a jó abban, ha van egy nyávogó szőrcsomód. Ezen kívül összeírtam, milyen filmeket forgattak az utóbbi időben hazánkban, és írtam a retusálásról is. Hajas-ruhás összeállítást is csináltam (azóta kevesebb feketét hordok, és büszke vagyok magamra emiatt – barnáknak, vöröseknek és szőkéknek – a barnáknak könnyű…). Írtam szép filmes helyszínekről, immár elévült nyári programokról, a Mission Impossible-ról, amiben szerepelni fog az általam annyira szeretett Simon Pegg, érdekes hajú sztárokról, és a Szlovák Paradicsomról. Volt egy Harry Potter-témájú sorozatom (hasznos varázsigék mindennapokra, Emma, Rupert és Dan jövője), írtam az együttélés fontosságáról és a Földközi-tenger cápáiról.
Úgy vélem, ennyi, bár lehet, hogy kihagytam valamit… Hosszúak a heteim. És most hónapok távlatában kéne visszaemlékeznem. Ha-ha-ha…

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése