2015. szeptember 14., hétfő

Meggie instaföldön

Már több, mint egy hete Trento utcáit koptatom csinos, ámde lapos talpú cipőimmel (oké, nem mind csinos), és annyit már az elején megállapítottam, hogy ennek bizony meglesz az a negatív hatása, hogy különböző képekkel árasztom el a blogomat, mert ez a hely csodás.

Mármint egyszerűen gyönyörű.

kilátás a kastélyból

a főtér
Nem mondom, hogy nincsenek átlagos vagy éppen csúnya részei, itt is láttam ugyanis ipari vagy éppen irodaházakkal dúsított területet. De a belvárosa egyszerűen elbűvölő, és a külső területeken is látni bájos dolgokat. Ma például Gardolóban jártam, ami Trento egyik része, és ott botlottam bele ebbe a helybe:





Ez egy egyszerű kajálda, félig nyitott, padok vannak ott, és állítólag nem is mindig üzemel, most csak a helyi fesztivál miatt nyitott ki. Viszont ami bájosan lenyűgöző, hogy ezt a könyvvel, írással, olvasással kapcsolatos dekorációt a helyi iskolában tanuló gyerekek készítették a tanárokkal (a könyvekre rá is írták a nevüket). Nekem is kell egy ilyen a szobámba! :)

Amúgy pedig jelentem, azért, hogy ne árasszam el a blogomat pusztán képekkel és nulla egyéb tartalommal, regisztráltam instagramom. Oldalt láthatjátok a képeimet, amúgy pedig alias.megsmith néven találtok meg. Aztán csak óvatosan, nehogy képtúladagolásotok legyen! ;)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése