2015. szeptember 7., hétfő

Nem beszélnek körülöttem magyarul

Nem mintha így picivel kevesebb, mint egy hét után épp a magyar nyelv hiányozna az életemből például a családom vagy a barátaim helyett, de tény, ami tény. Körülöttem az emberek nem beszélnek magyarul.

Na, nem arra akarok utalni, hogy romlik a magyar nyelvhasználat minősége meg egyéb blabla, hanem arról, hogy egy másik országban dekkolok, és még fogok is cirka ötvenegy hétig. Hónapokkal ezelőtt erős vágyat éreztem arra, hogy kipróbáljam magam külföldön is, éljek egy kicsit egy idegen országban és kultúrában, mielőtt Magyarországon elkötelezem magam egy munka és/vagy egy pasi mellett. Szóval elhatároztam, hogy miután befejezem az egyetemi képzést (megtörtént!), bevállalok egy egyéves önkénteskedési programot, és voilá[1], most már Olaszországban, egészen pontosan Trentóban vagyok.
#bizonyíték
Egy EVS nevű programmal jutottam ki, erről majd akkor írok kicsit részletesebben, ha tudni fogom, hogyan működik élesben. (Mondjuk, hogy hogyan fogok kijönni a helyi „fizetésemből” vagy, hogy milyen munkát kell majd ténylegesen ellátnom...)

Egyelőre csak beköszönni szeretnék: Ciao, kedves, innentől nemcsak könyvekről és filmekről osztom majd az észt, de lehetőségem lesz arra is, hogy bevezesselek az olasz kultúrába! ;)



[1] Oké, egy kis csettintésnél ehhez több kellett, de erről majd később.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése