2011. december 4., vasárnap

Kell nekünk a drágaszááág!

Kiskoromban szerettem volna egy Barbie babát. Egyszerűen megláttam, és beleszerettem. Karácsony előtt. Végül Anya megvette nekem, arról viszont nem tudott, hogy feltúrtam a szekrényét, és megtaláltam. Azután minden egyes nap kivettem, mikor nem volt otthon, és azt nézegettem, egészen szentestéig. Azóta nem volt olyan dolog, amit annyira megszerettem volna kapni karácsonyra. Egészen mostanáig.

Már egy ideje gondolkozok azon, hogy lecserélem a mobilom. Semmi baj az Öreggel, nos, azt leszámítva, hogy öreg, és így kissé „handikeppes” társaihoz képest. A fényképminőség elég rossz (az ott egy madár vagy egy orángután?), arról nem is beszélve, hogy még Bluetooth sincsen rajta, nemhogy Wifi. Nekem viszont nem is ezek az elsődleges szempontok, amik miatt váltani szeretnék. Egyszerűen (újságíró révén) szükségem van egy diktafonra – és akkor már miért ne köthetném össze egy okostelefonnal, megkönnyítve a mindennapjaimat? (Ja, és egy mp3 lejátszó sem ártana. A mostani egyfolytában üvölt, mert elromlott a gombja, amivel le lehet halkítani. Megsüketülni viszont nem szeretnék.)

Meg is találtam azt a formát, kinézetet és tudást, amibe beleszerettem. Az egyik barátnőm húgának van ilyen telefonja, ő ajánlotta a figyelmembe. Sony Ericsson Xperia X10 mini prot. Van rajta diktafon, bár azt nem tudom, milyen hosszú hanganyagot lehet felvenni vele, még ki kéne próbálni. Van fényképezője, ami állítólag jól fotóz. Van mp3 lejátszója, és a Wifit is igénybe vehetem vele, ha az kell. (Például, ha akkor lehet jelentkezni egy vizsgára, amikor nem vagyok a koleszban… Ami megesik néha. Évente kétszer.) Szóval, azokat, amiket elvárok egy telefontól az SMS és a telefonálási funkció mellett, tartalmazza.

Ráadásul, olyan csodás! Kicsi, ám vastag (kuncogja csak, Lor!), ez azért van, mert nem csak érintőképernyős, hanem kicsúsztatható billentyűzettel is rendelkezik, ami menő és hasznos is. És van egy fedőlapja, amibe egyszerűen beleszerettem, holott nem vagyok az a lila-lány. De ezek a madarak…! Nem kapnék hisztérikus rohamot, ha ezt kapnám a rokonaimtól, akár a karácsonyt és a közelgő névnapomat összevonva (előfizetéssel olcsó, de kártyásan elég drága egy ajándékhoz képest...).

Ellenben nagyon örülnék neki. Ezzel a fedőlappal meg mérhetetlenül. *igen, határozottan utal valamire*

2 megjegyzés :

  1. kuncogtam is:D kezdek asszem túl kiszámítható lenni, jövő héttől apácának állok és fennkölt erkölcsi rendreutasításokat fogok osztogatni szaloncukor helyett:D
    és így már értem, miért all you want for christmas is ez a telefon:)

    VálaszTörlés
  2. Hát, igen.:D Túl jól ismerlek már.:P

    VálaszTörlés